Alla inlägg under november 2011

Av Camilla - 28 november 2011 14:05

Ja det går lite för fort det tycker nog inte bara jag.


Jag och lilla A 7år har diskuterat vad hon skulle vilja att Tomten skulle komma med i paketen. Hon har gjort en önskelista på det hon vill ha och det har skickats iväg.....

Som vanligt på listan står "Något du gjort själv". Tänker inte fråga henne om det är så att hon inte tror på någon tomte längre men men..


Förra året så glömde tomten lägga ett paket i julstrumpan så han ringde mig och sa att jag skulle lägga ett där i.

Så det gjorde jag..

PÅ kvällen var vi hos svärmor och svärfar och tomten kom och allt va frid och fröjd. Tills lilla A tar med hennes farbror O och berättar att hon inte tror på tomten för att hon minsan sett mig lägga paket i hennes strumpa.


Jag önskar mig alltid paket, jag älskar paket.

Kanske är fånigt men så är det.


Men jag älskar även komplimanger men det har jag svårt att ta. Har en vän som är duktig att berömma och säga bra saker till mig. DET har jag enormt svårt att ta. Eller jag vet inte blir generad och lite ja Ni vet "ASH DÅ". 

Tack! vännen för all beröm och uppåt puffar!


Men innerst inne så lyfter det mig och får mig må så jäkla bra. Varför är man sån? Osäkerhet kanske? Jag brukar skälla på de som har svårt att säga tack när man ger dem positiva puffar. Det är så jäkla viktigt att vi ger varandra bra puffar men dock så viktigt att vi kan ta dem! 


Nu så november 2011....BYE



Av Camilla - 3 november 2011 18:51

TJEJ FEST!


Ja det va bland det roligaste som varit på länge 29 tjejer god mat och dryck förstås.

Vi började 16.00 då vi alla fick kliva på den röda mattan som på sidorna hade mashaller som lyste så man fick en känsla av en speciell kväll innan man kommit in!


Alla fick en namnbricka så det skulle bli lättare med namnen. Det visade sig att man kände till fler när alla kommit på plats! God mat från catering firma och glatt humör! Sen var det dags att nominera till festens: Snyggaste skor, snyggast frissa, Hottast på festen och prisutdelning.


Musik spelades och alla gäster hade fått mailat in sin musikfavorit lista så tanken på att byta låt ideligen försvann.


Sen var det frågesport först kändisquiz och sedan musikquiz. Jättekul och ifrågasättanden kom om vem som hade rätt först! Det va inte lätt för domaren och värdinnan!


Sen dansades det....vi va några som sedan for runt på ett dansställe fram till sena natten!


Jättekul och välbehövligt nu när november är här!


På tal om november så är det fullt tryck på jobbet och allt ska göras innan december månad....hmmm gärna innan. Det suger musten ur en ibland men det är bara att kämpa på! Den inre stressen ökar något men det är ju bara för en period.


Till helgen ska vi tänka extra på våra nära som lämnas oss! Jag ska lägga mina tankar hos farfar, Min älskade kusin, och framförallt min bästa vän och djupt saknade pappa!


Hej och hu

ett spöke säger bu!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards