Direktlänk till inlägg 3 november 2011

Tjej fest och november stress

Av Camilla - 3 november 2011 18:51

TJEJ FEST!


Ja det va bland det roligaste som varit på länge 29 tjejer god mat och dryck förstås.

Vi började 16.00 då vi alla fick kliva på den röda mattan som på sidorna hade mashaller som lyste så man fick en känsla av en speciell kväll innan man kommit in!


Alla fick en namnbricka så det skulle bli lättare med namnen. Det visade sig att man kände till fler när alla kommit på plats! God mat från catering firma och glatt humör! Sen var det dags att nominera till festens: Snyggaste skor, snyggast frissa, Hottast på festen och prisutdelning.


Musik spelades och alla gäster hade fått mailat in sin musikfavorit lista så tanken på att byta låt ideligen försvann.


Sen var det frågesport först kändisquiz och sedan musikquiz. Jättekul och ifrågasättanden kom om vem som hade rätt först! Det va inte lätt för domaren och värdinnan!


Sen dansades det....vi va några som sedan for runt på ett dansställe fram till sena natten!


Jättekul och välbehövligt nu när november är här!


På tal om november så är det fullt tryck på jobbet och allt ska göras innan december månad....hmmm gärna innan. Det suger musten ur en ibland men det är bara att kämpa på! Den inre stressen ökar något men det är ju bara för en period.


Till helgen ska vi tänka extra på våra nära som lämnas oss! Jag ska lägga mina tankar hos farfar, Min älskade kusin, och framförallt min bästa vän och djupt saknade pappa!


Hej och hu

ett spöke säger bu!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 30 januari 2012 19:20

Hinner inte med allt.. Hade tänkt att blogga mer men tiden far iväg. jaja man får bättra sig som med allt annat.   Har varit en tuff första ,ånad på 2012.. Men visst är det konstigt ändå att allt drar i gång i 140km. Så innan jul snurrar al...

Av Camilla - 15 januari 2012 19:25

Egen och speciell!   Ja det är hon verkligen! Mycke speciell lite donna på snart 8 år... Tänk vilken känsla man kan få för en annan person. Kart man tror att man kan inte älska någon mer .... När man väl sitter där så förvånas man att man...

Av Camilla - 12 januari 2012 21:02

Ja jag vet att många inte gillar facebook och  många som gör det... Ja det finns ju två läger liksom.. Som jag tänker ska jag använda det till att hålla kontakten och lite koll på de personer som jag känner positivt för på olika sätt.... De per...

Av Camilla - 3 januari 2012 15:33

ja då va det nytt år och nya utmaningar...   Det är som alla andra år man lovar massor... Banta, sluta röka, motionera,osv   Mitt löfte för iår är att jag ska se till att jag ska må bra och alla runt omkring. Jag ska hela tiden göra det  bä...

Av Camilla - 6 december 2011 21:47

Att blir så hysteriskt när man nämner December...Ok det är ju en månad men det verkar som att det är en laddad sådan =) Jo visst mycket vill man avsluta innan månaden är slut! Eller rättare sagt året....   Funderingen för dagen....Hmmm Varför...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards