Alla inlägg under december 2011

Av Camilla - 6 december 2011 21:47

Att blir så hysteriskt när man nämner December...Ok det är ju en månad men det verkar som att det är en laddad sådan =)

Jo visst mycket vill man avsluta innan månaden är slut! Eller rättare sagt året....


Funderingen för dagen....Hmmm

Varför man som en känslomässig berg och dalbana? 

Skrattar och är allmänt galen ena dagen... Nedstämd och irriterad dag två.

Handlar det om att det är december....Kanske det är för att vi är så stressade för denna jul! Så vi försummar varandra?

Av Camilla - 3 december 2011 21:49

Låtar och musik hägrar nu i mitt liv. Älskar de allt från Iron Maden till Björn skifs till Dansband..osv.

Ja allt det vill säga. Har en vän som är musik intresserad och fastnar å texter....vännen på minner mig ofta om de låtar och artister/band som jag förträngt ja eller i vilket fall inte kommer ihåg. 


Blev så att nu rullar det musik i öronen hela tiden och jag grottar ner mig.....

Musiken gör mig stark och hel! Men det är klart vissa låtar griper tag i en så man nästan går av på mitten!

De gillar jag också förstås!


Tack J för att du påminner mig!

Av Camilla - 1 december 2011 20:23

Ja, Utan dina andetag är ju Carolina klart bäst enl.mig =)


Jag vet att du sover 
Känner värmen från din hud 
Bara lukten gör mig svag 
Men jag vågar inte väcka dig nu 

Jag skulle ge dig 
Allting du pekar på 
Men bara när du inte hör 
Vågar jag säga så 

Jag kan inte ens gå 
Utan din luft i mina lungor 
Jag kan inte ens stå 
När du inte ser på 
Och genomskinlig grå blir jag 
Utan dina andetag 

Min klocka har stannat 
Under dina ögonlock 
Fladdrar drömmarna förbi 
Inuti är du fjäderlätt och vit 

Och utan ett ljud 
Mitt hjärta i din hand 
Har jag tappat bort mitt språk 
Det fastnar i ditt hår 

Jag kan inte ens gå 
Utan din luft i mina lungor 
Jag kan inte ens stå 
När du inte ser på 
Och färglös som en tår blir jag 
Utan dina andetag 

Jag kan inte ens gå 
Utan din luft i mina lungor 
Jag kan inte ens stå 
Om du inte ser på 
Och genomskinlig grå 
Vad vore jag 
Utan dina andetag 

Vad vore jag 
Utan dina andetag

/Tack förfina ord!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards